torstai 6. toukokuuta 2010

no höh!!

osaan nyt ruutukaapauksen mutta ärsyttää kun sitä ei voi tehä miniläppärillä kun siinä ei oo paintii!!! no tällä viikola oli kolme koetta kaks samana päivänä mut toisessa kokeessa sai olla kirja mukana. panfussa oon keksiny uuen bändin pinkbambu siihen saa liittyy jos vaihtaa värin pinkiks ja tanssii sillä rokkari tyylillä. sri muuten kun en oo kirjottanu pitkään aikaan.... sain siitä jay pean parannus jutusta muumi puvun okei kipsipuvun... no ei se semmonen oo mut näyttää siltä heh!! ja kaikille tiedoks big foot tehtävässä jätti fööni sammuu kahella sanalla jos tahot iglun laita STOP jos haluat semmosen hienon huoneen laita ROOM

laitan huomenna kuvan panfusta!!

2 kommenttia:

  1. Hei. Miten ruutukaappaus tehdään? Kerro mulle niin siitä on mulle PALJO PALJON PALJON iloa! ♥:llä tassuttain, Hugob

    VastaaPoista
  2. Hei, sulla on kiva blogi, ja mullakin on miniläppäri. Ja mulla ainakin on paint ;o se ainaki löyty mulla iha helposti vaa sieltä käynnistä - paikasta.

    VastaaPoista