lauantai 10. huhtikuuta 2010

Eilen tapahtuneita hassuja juttuja ja tänään tapahtuneita surullisi juttuja


Eilen olin kaverini luona me oltiin menossa diskoon kello:18:00 niin minä menin mun kamun luo heti koulun jälkeen. me oltiin siinä niin katoin laukkuuni voi ei mä unohin rahat mulla ei ollu rahaa diskoon mut onneksi mä tiesin että me käyään meillä kun mun talo on matkan varrella ja mun piti viedä sinne mun reppu. Niin me lähettiin diskoa kohti niin katoin jalkojeni alle mä olin unohtanu reoun niin käännyttiin takaisin. Sitten diskossa oli aika hajamielisiä ohjaajia tiiätte varmaan diskossa on semmonen savutin niin ne unohti sen päälle niin disko sali on täynä savua sielä ei nähny ees eteensä heh!! Ja sitten tänään .huokaus. mut hylättiin estekisoissa kun mä unohin radan yhyy!! ja tänään vielä mun ruoka palo pohjaan kun tein ruokaa kun äiti käski mut se ei ollu niin surullinen!!

1 kommentti: