lauantai 19. kesäkuuta 2010

tarina jatkuu

tytöt hiipivät äänen suuntaan ja näkivät että kuorsaaja oli leijona. Kaverukset lähjtivät nopeasti pois ja mahdollisimman hiljaa.
- no olipa reissu, maija sanoi. Liisa nyökkäsi.
- mennään tuonne vuoren taakse jooko?, Liisa ehdotti. kaverukset kiipesivät vuorelle se oli tulivuori ja siellä tulivuorella oli kaukoputki. tytöt katselivat allaalla olevaa kaupunkia eli panfua silmät pyöreinä.
- mennään tuonne siellä on jäätelöäLIisa ehdotti
-okei
tytöt kapusivat alas ja menivät kaupunkiin
-hei katso tuohan on kahella jalalla kävelevä panda! Maija sanoi
mennään jäätelö baariin mutta tytöt näkivät lisää pandoja he olivat pandojen piirittämänä.
- apua, Liisa huusi
- keitä te olette?, panda kysyi.
- Maija ja liisa mutta miten voit puhua meidän kieltämme ja mikä tämä paikka on?, Maija kysyi
- no tämä on panfu ja puhun kun osaan.
Maija ja Liisa katsoivat toisiaan ja juoksivat karabian rannalle siellä heitä rupesi pelottaa siellä oli äkäinen mustekala ja joku ihmeen korilla ainiin sehän jeti. Maija ja Liisa lähtivät pois ja saapuivat ladolle.
- no täälä ei ole niin outoa, Maija sanoi. Liisa nyökkäsi.he menivät latoon ja huomasivat pokopetsit.
- oi miten suloisia otan tämän ihanan ketun, Liisa sanoi
- ja minä tämän sinisen olennon, maija sanoi.
niin tytöt lähtivät panfusta ja menivät koteihinsa hoitaa omia ihania pokopetsejään.

5 kommenttia:

  1. tosi kiva tarina! mutta miksi ne tytöjä rupesi pelottamaan kun ei me olla pelottavia?? eihän??

    VastaaPoista
  2. Kiva tarina!

    Voitko olla mun lukija mun blogi löytyy panfusta pandojen omista blogeista.

    Tassuttain Jolanda

    VastaaPoista
  3. ostini tääällä mulla on asiaaa mä hluan tonne reunaaaan mun toheloinnit panfussa.eli sun tohe loinnit. tssuttain ostini

    VastaaPoista
  4. Nice tarina ! Ja muutenkin nice blogi.

    VastaaPoista